poniedziałek, 28 października 2013

Od Hope do Ichigo

Ichigo obudził się w mojej norze. Uśmiechnęłam się i pocałowałam go.
-To był ciężki dzień.-szepnęłam.
-tak...-odpowiedział wstając.
Wyszliśmy na zewnątrz aby się przejść. Biegaliśmy po róznych miejscach i po prostu...
...cieszyliśmy się.
Potem usiedliśmy przed norą oglądając wschodzący księżyc. Przytuliłam się do niego po czym zasnęłam.

*RANO*

Obudziłam się wczesnym rankiem. Byłam szczęśliwa. Ichigo poszedł coś upolować.
Siedziałam z Omegą pod drzewem. Gdy nagle Ichigo wrócił kładąc swą zdobycz na ziemię.
-O! Witaj Omega!
-Cześć.
Usiadł obok mnie. To był spokojny dzień do puki nie usłyszeliśmy  huku. Zza drzew wyłaniał się dym.

Nadstawiliśmy uszy. W całym lesie nastała cisza...
<Ichigo C: >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test