piątek, 25 października 2013

Od Ahiry "Jak dołączyłam ?"

~~W tym samym dniu~~
-Fan .. Fan dobrze się czujesz ? -zapytała moja siostra
-Ta .. co .. co sie dzieje , gdzie jesteśmy ? -zapytałam
-Na terenach naszej watahy .... -odparła rozglądając się
-Nie możliwe .. musimy uciekać .. i to już ! -krzyknęłam do Amber
Wzięłam wszystkie potrzebne rzeczy z jaskini , i zaczęłyśmy uciekać . Nagle zza rogu wyszedł król naszej watahy tak kazano nam na niego mówić ...
-Dokąd to się wybieracie ? -zapytał złośliwie
-milczałam długo- ... Donikąd ..
Strasznie się bałyśmy .. nie wiedziałyśmy co mamy zrobić . Po chwili koło nas stanął basior . Szepnął mi żebyśmy uciekały , posłuchałam go i zaczęłam biec razem z Amber . W pewnym momencie Amber upadła i złamała łapę . Chciałam jej pomóc , lecz za nami biegli zabójcy . Próbowałam podnieść Amber , w pewniej chwili ona powiedziała że mam uciekać bez niej . Z oka poleciała mi łza . Martwiłam się o Amber i o basiora który nam pomógł . Biegłam zapłakana , nagle obok mnie pojawił się basior . Dobiegliśmy do jakiejś jaskini .
-Gdzie jesteśmy ? -zapytałam zapłakana
-Spokojnie .. jesteśmy na terenach mojej watahy . -odparł
Basior prowadził mnie do alfy . Alfa zauważyła nas w oddali i pobiegła w naszą stronę .
-Zaczekaj ... ja wyjaśnie alfie tą całą sprawę . -powiedział troskliwie
Długo czekałam aż skończy się rozmowa basiora z alfą . Wreszcie się doczekałam :
-Witaj .. jestem Hope . -Podała mi łape
-Witam , jestem Fantassia .
-Nial powiedział mi co się stało ... jeżeli chcesz możesz zostać w naszej watasze . -powiedziała
-Ja ? Jeżeli są miejsca z miłą chęcią ! -odparłam
Bardzo jestem szczęśliwa tą całą sprawą . Nowa wataha , miły basior który uratował moje życie . Byłam bardzo zmęczona , poszłam do jaskini i zapadłam w głęboki sen.
Obudziłam się rano . Nie znam miejsc watahy . Wyszłam na zewnątrz jaskini i zobaczyłam basiora . Podbiegłam do niego i powiedziałam :
-Cześć , dziękuje że wtedy tam byłeś .. gdyby nie ty nie byłoby mnie tu .
-Cześć , bez przesady , tak przy okazji Nial jestem . -podał mi łape
-Fantassia , miło mi cię poznać naprawdę . -odparłam podając łape
<<Nial co było dalej ?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test