wtorek, 15 października 2013

Od Äiszy do Kastiel'a - Niezręczna Chwila


Wzbiliśmy się w powietrze lecieliśmy dość wysoko nie widziało mi się spaść więc wtuliłam się niemal do niego. Gdy wylądował zeskoczyłam ..
-Na prawdę ten Michael jest taki zły
-Uwierz na słowo nie chciała byś zostać wykorzystana przez niego
-Wiem ...
Popatrzyłam
-Odprowadzę cie do jaskini jeśli chcesz ..
-Ok miło nawet jak byś mnie odprowadził -uśmiechnęłam się
Po drodze spojrzał na mnie zaskoczony
-Wow dopiero zauważyłem że jesteś równo w połowie białą a w połowie szara ..
Popatrzyłam na niego
-Szczerze zapominam sama puki nie spojrze w swoje odbicie
-Urodziłaś się już taka
-Tak .. podobno biała części to strona anioła a Szara diabła
-Serio ..??
-Nie to tylko taki mit odstraszający ...
Popatrzył na mnie
-Zabawna jesteś ..
Doszliśmy do mojej jaskini
-No to jesteśmy-odparł z uśmiechem
Nagle coś zaszeleściło
-Co to -zapytał
-Moi sąsiedzi
-Jacy sąsiedzi .. ?
- Krwiożerce bestie .
-Nabierasz mnie ?
-Nie ..
-Nie boisz sie ?
-Boje nawet bardzo ale jakoś muszę spać..
Przytuliłam delikatnie Kastiela
Nagle poczułam ból i upadłam
-Co jest?
-Nie wiem -zaczęłam płakać
Kastiel patrzył zaskoczony gdy było po wszystkim wstałam
-Aisza ty masz skrzydła ...
Spojrzałam na odbicie w kałuży ..
-Kastiel zostaniesz ze mną na noc boje się te bestie są tu od niedawna .. zakatowały mnie już raz ..

<Kastiel>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test