środa, 30 października 2013

Od Äiszy do Kastiel'a - Forever

Patrzyłam mu w oczy biła z nich szczerość i nadzieja dopatrywałam się niepewności .. Cisza zaklęta cisza i bicie naszych serc .. Równo ta chwila zdawała się trwać wieczność.. Nie chciałam przerywać przez głowę przeleciały mi wszystkie wspólne chwile i to jak mnie uratował Zadałam sobie jedno podstawowe pytanie ,,Czy chce z nim być .." Sama w myślach odpowiedziałam ,,Tak .. ale czemu" Patrzyłam na niego nadzieja nie gasła ,,Bo go pokochałam" znowu patrzyłam jak zaklęta wzięłam głęboki wdech ..
- Kastiel potrzebuję cie bo Cie Kocham i już zawsze chce być przy tobie ..
Uśmiech pojawił się na jego pyszczku ja sama nie wierzyłam ze to wszystko dzieje się naprawdę .. Wtulilam sie do niego zamknęłam oczy gdy je otworzyłam on nadal stał przytulając mnie ,,To nie sen to jawa"
-Kocham cie Aisza chce byśmy zawsze byli razem
-Kas ja tez bardzo tego chce ..
Polizałam go po pyszczku Kas odwzajemni ł to patrzyłam w jego oczy a on w moje jedno oczko zapominałam o tym nawet że jestem inna a jemu to wcale nie przeszkadzało ..


<Kas>

1 komentarz:

Test