sobota, 12 października 2013

Od Äiszy do Kastiela - Smutek

Biegałam jak zawsze samotna od kilku miesięcy szukałam kogoś ale każda znajomość kończyła się niczym .. nie wiem czy to przez to że mam tylko jedno oko odpycham wszystkich od siebie. Leżałam na trawie i zobaczyłem że na nasz teren wkracza nowy basior został przywitany przez wszystkich.. Jako jedyna nie ruszyłam się z miejsca przyglądając się mu .. pomyślałam ,,Nie mam co się lodzić nikt mnie nie lubi ani nie pokocha jestem odmieńcem jak będzie chciał sam mnie zauważy i podejdzie" miałam łze w oku gdy patrzyłam na te wszystkie pary bawiące się wilki oraz na to jak każdy szuka kogoś  .. Zdałam sobie sprawę ze jestem najniżej w hierarchii i nikt mnie nie zechce ... Położyłam pyszczek na łapki z jednego oczka spłynęła łezka ..

<Kastilet>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test