czwartek, 24 października 2013

Od Äiszy do Kastiel'a - Zawsze

Popatrzyłam na medalion
-Obiecuje ..-odparłam
Na pyszczku Samca pojawił się uśmiech
-To co powiesz na spacer ..
-Z tobą zawsze -uśmiechnęłam się
zaczęliśmy się wygłupiać i bawić jak dzieci .. Przeszliśmy cały teren watahy ..
-Co sadzisz o miłości-spytał
-Wieże w miłość .. ale tylko te jedyną ..a ty
-Też wieżę odparł ..
usiadłam obok niego nad wodą Kas usiadł obok mnie nie mogłam się powstrzymać już i wtuliłam się do niego ..
-Kas wiesz jesteś jedyny który akceptuje mnie taka jaka jestem
-Nie rozumiem jak można cie nie akceptować ..
Spojrzałam jednym oczkiem na niego i polizałam w policzek
Przez chwile była cisza słyszałam bicie naszych serc ..a po głowię chodziły mi myśli
,, Czyżby Kas był tym jedynym "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test