wtorek, 15 października 2013

Od Hope C.D od Ichigo

Bestia stała śmiejąc się nam w oczy. Ichigo warczał. Byłam w szoku. Ta sytuacja, to miejsce... Nie wiedziałam co mam robić.
-Zejdź mi z drogi!- krzyknął.
-Nigdy! -odpowiedział Ichigo.
-Nic mi nie zrobisz... Znam każdy twój ruch...-powiedziała bestia śmiejąc mu się w twarz.
Ichigo skoczył mu do gardła. Warczałam groźnie i strzelałam w bestie lodowymi strzałami.
Potwór odepchnął Ichigo.
-A więc tak? Chcesz zginąć razem z nią? - powiedziała bestia podnosząc kolczasty ogon ku górze.
Fantasy - Creature Wallpaper
Strzeliłam w oczy bestii strzałą lodową o większej mocy. 
-Ichigo! Teraz!- krzyknęłam. Oszołomiony przez bestie wstał i z największą siłą wgryzł się w kark potwora.
Krew tryskała na wszystkie strony. Bestia padła. Rozpłynęła się w powietrzu zostawiając ze sobą garstkę popiołu. Było tylko słychać śmiech bestii zanikający w ciszy.
-Nic ci nie jest?-podbiegłam do Ichigo.
-Wszystko w porządku... Ale jak ty się czujesz?
-Dobrze...-powiedziałam z lekkim uśmiechem.-No więc?
-Tak...
Patrzyliśmy na siebie lecz po chwili zaczęliśmy się radośnie uśmiechać.
-Cieszysz się?-spytałam z uśmiechem.
<Ichigo >u< ? >



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test