wtorek, 22 października 2013

Od Äiszy do Kastiel'a - Obiecaj ...

Gdy się obudziłam Kastiela nie było wyszłam przed jaskinie .. tam zobaczyłam kocyk oraz jedzenie a przy nim stał Kas .. Uśmiechnęłam się i podeszłam
-Jak ci się spało?
-Dobrze .. nawet bardzo ..
-Jesteś głodna
-Jak wilk-zaśmiałam się spojrzał na mnie i też się zaśmiał ..
-To dla ciebie przyszykowane ..-podsunął mi kawałek mięsa
-Dziękuje jesteś cudowny
-Eee tam bez przesady-uśmiechnął się ..
Zjedliśmy wszystko oblizałam się po chwili Kas się zaśmiał
-Co jest
-Masz kawałek na nosku ..
zaczęłam wykręcać językiem by zlizać niesforny kawałek .. niemal tarzałam się po ziemi ..  Gdy usiadłam i westchnęłam Kas niespodziewanie polizał mój nosek
-Proszę już masz czysty ..
-Dzięki .. -uśmiechnęłam się do niego
-chodźmy się przejść
-Gdzie ?
-No przed siebie ..
-Ok
Ruszyliśmy szliśmy tam gdzie nas łapy poniosą .. Po drodzę spytam się niepewna
-Kas mogę mieć do ciebie ważne pytanie ..
-No jasne ..
-Czy możesz mi coś obiecać
-Tak ale co ?
Popatrzyłam na niego
-Obiecaj mi że zostaniemy przyjaciółmi i nawet jak znajdziesz swoja miłość to wiesz .. Nie zerwiemy kontaktu .. ?
Patrzyłam mu w oczy bardzo go lubiłam i zależało mi by go nie stracić ..

<Kas??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test