środa, 24 lipca 2013

Odpowiedzi do Questu:Moon i Altair

Od Altaira
No cóż trudno mi się z decydować jak opisać WNN. Jest to wspaniała, piękna wataha , która ciągle rozkwita.Wilki tu są miłe, a alfy często rozmawiają z członkami. Według mnie to najwspanialsza wataha w necie.

Od Moon
Spotykałam się z wieloma watahami i blogami tego typu. Dopóki nie natknęłam się na tę jakoś nie interesowało mnie dołączenie do nich. Dokładnie w sylwestra odnalazłam link do niezłomnej. Kiedy obejrzałam ją i przeczytałam parę opowiadań byłam zachwycona jej fabułą. Poprostu musiałam dołączyć. Każdy szczegół dopracowany żadnych błędów. Wspaniali ludzie, przyjaźnie nastawieni i otwarci. Co kilka dni świetne i korzystne questy, ciekawe loterie i konkursy. To wataha którą odwiedzam najczęściej po prostu nie wyobrażam sobie dnia w którym nie weszłabym chodź na chwile na tego bloga. Jestem zdumiona tym jak bardzo Alfy starają się polepszać ciągle watahę. Uznaje ja za najlepsza watahę w całej globalnej sieci. Polecam ja każdemu kto prosi mnie o linki do fajnych watah !

Wynagrodzenie dla Moon i Altaira:50 sperarów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test