poniedziałek, 15 lipca 2013

OD Hope Do Ichigo

Zaniemówiłam. Skoczyłam mu na szyje i wtuliłam się w jego futro.
-Też Cię kocham.-szepnęłam.To była najwspanialsza rzecz jaka mnie spotkała.
Było już całkiem ciemno. Spaliśmy przy brzegu jeziora nad które zabrał mnie Ichigo.
Było słychać tylko szum wody.
-Śpisz?-spytał.
-Nie. A co?-powiedziałam śpiąco.
-Piękna noc-szepnął. Leżał obok mnie i patrzył przed siebie
.-Wiesz...-powiedziałam.-To był mój najszczęśliwszy dzień w życiu.
-Mój też.-powiedział.
Przytuliłam się do niego i zasnęłam.

RANEK


Ichigo wstał pierwszy.
Powoli zaczynałam otwierać oczy.
-Już wstałeś?-spytałam ziewając.
Usiadłam obok niego.Cały czas byłam uśmiechnięta.
-Idziemy coś zjeść?-spytał. Przytaknęłam i pobiegliśmy razem na polanę coś złapać do jedzenia.
 Dzień był słoneczny. Po śniadaniu poszliśmy usiąść  w cieniu.

< Ichigo niespodzianka dla ciebie powyżej XD >
< Ichigo dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test