czwartek, 25 lipca 2013

Do Shanel od Hope ( Sorry że tak późno)

- Zostajesz u nas ! - powiedziałam z uśmiechem.-Witamy w rodzinie. Tutaj możesz na nas liczyć .
Shanel była szczęśliwa.
-A więc ? Gotowa by zwiedzić tereny ? - zapytała Omega.
-Oczywiście!-powiedziała Shanel.
Chodziłyśmy z Shanel po lasach i górach pokazując nasze tereny.
-Dlaczego mnie przyjęłyście ? -zapytała.
- No wiesz... My wilki trzymamy się razem!-powiedziałam.
Uśmiechnęłam się z Omegą.
-A tu twój nowy dom!-powiedziała Omega.
-Bardzo dziękuję za wszystko.-powiedziała Shanel.
-Naprawdę nie ma za co! Teraz należysz do rodziny!-powiedziałam.
-Odpocznij sobie . Spotkajmy się jutro w południe  na łące prawdy. Tam dowiesz się więcej.
Pożegnałyśmy się i poszłyśmy z Omegą w stronę domu.
 Shanel położyła się i patrzyła z uśmiechem w dal.
<Shanel Dokończ>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test