czwartek, 25 lipca 2013

Od Hope do Ichigo (Sorry że tak późno)

CDN tego :KLIK

-To co ruszamy?-powiedziałam widząc Ichigo.
Wszyscy byli gotowi i pobiegliśmy w stronę gór. Było już ciemno. Wszyscy szliśmy zwartą grupą.
Ichigo rozmyślał nad planem. Ja z Omegą rozmawiałyśmy z resztą.
Ichigo szedł ostatni. Poczekałam na niego. Uśmiechnęłam się i poszłam razem z nim.
-Wiesz... Dzięki że jesteś.-powiedziałam .
On odwzajemnił uśmiech i poszliśmy dalej. Nagle usłyszeliśmy jakiś hałas ale zignorowaliśmy go i poszliśmy dalej. Ichigo i ja czuliśmy niepokój.
Szliśmy już 2 dni . Postanowiliśmy zrobić sobie obóz na jedną noc.
Wszyscy położyli się spać. Tylko Ichigo stał na czatach a ja leżąc z resztą obserwowałam go.
-Nie możesz zasnąć?- spytał.
-Tak jakby . Martwię się o ciebie. - Aureola zaczęła się jaśniej palić.
Podeszłam do niego. Pocałowałam go w nos i odeszłam w dal.
Złapał mnie za łapę.Zaczerwieniłam się.
<Ichigo dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test