wtorek, 23 lipca 2013

Odpowiedzi do Questu:Blue, Kiba i Shanel

Od Blue
Wataha Niezłomnej Nadziei to dla mnie bez wątpienia najlepsza wataha. Dołączyłam do wielu watah, ale tak na prawdę tylko tę odwiedzam regularnie (nawet częściej niż własną). Ci ludzie, których tu poznałam, bardzo wpłynęli na moje życie psychiczne. Wataha ma w sobie to coś ;). Nie jest podobna do żadnej innej watahy, jak inni twierdzą, ponieważ wataha ma bardzo ciekawą fabułę i powstała z przyjaźni. Więc jednym zdaniem: wataha na medal :).

Od Kiby
Wataha jest bardzo fajna. Widać ,że zmienia się na lepsze. Po prostu rozkwita! Jest coraz ciekawsza i fajniejsza. Brakuje mi tylko jakiś spotkań, a i przydałyby się te lekcje- szkolenia. Już czekam na rodziny tej strony, bo znając waszą wyobraźnię, to będzie coś fajnego!

Od Shanel
Wataha jest bardzo ładnie wykonana mówię tu o tle graficznym. Widać że jest bardzo rozwinięta. Jest dużo członków. Większość pisze opowiadania choć niektórzy są nie aktywni, ale to nie przeszkadza gdyż pojawiają się opowiadania innych wilków. Przed dołączeniem długo obserwowałam watahę i myślę że "pociągnie" wiele dni. Oprócz pisania opowiadań jest świetna zabawa, loterie, konkursy i wiele innych. Tak czy owak trzeba powiedzieć o tej watasze że jest świetna. Dziękuje za jej utworzenie.

Wynagrodzenie dla:Blue, Kiby i Shanel:50 sperarów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test