czwartek, 25 lipca 2013

Od Hope C.D.N od Omegi

CDN tego KLIK


Wszyscy byliśmy przemienieni w ludzi.
Marco pobiegł do jaskini pierwszy  bez zastanowienia. Pobiegłam z Ichigo za nim.
Zobaczyłam Omegę szarpiącą się z Shezamem.
Nagle moje oczy zaczęły dziwnie błyszczeć.
Za wiele nie widziałam. Tylko sylwetki Ichigo  , Marco i Omegi walczącymi z poddanymi Shezama.
Fantasy - vampire Wallpaper
Walczyłam choć nie widziałam za dobrze wrogów.
Omega chyba straciła przytomność bo Marco wybiegł z nią na baranach. Ktoś do nich celował.
Obroniłam ich aby Marco mógł uratować biedną Omegę. Czułam że trafili we mnie  ale starałam się wytrzymać.
Ichigo Walczył z Demonami i poddanymi Shezama. Nagle poczułam ból w klatce piersiowej i krzyk Ichigo który biegł w moją stronę.
Spojrzałam w dół. Włócznia przebijała mi serce.
Padłam na kolana a potem na ziemię. Ostatnie co widziałam przed straceniem przytomności to cień Ichigo broniącym mnie przed wrogami.
Obudziłam się na jakimś pustkowiu. Lał tam deszcz.
Fantasy - Angel Wallpaper
Miałam zakrwawione ubranie. Nikogo nie było tylko obok mnie stała latarni.
Przy niej leżał jakiś futrzak. Chyba Lis.
Spał.
Nagle zauważyłam siebie leżącą obok mnie. ( no wiem dziwne XD)
Miałam wbitą włócznie w serce jak  przed straceniem przytomności.
Byłam załamana. Spodziewałam się najgorszego.
Potem znikłam ( jako ta leżąca ). Pojawiła się Omega , Marco i Ichigo walczącymi z Demonami.
Zamknęłam oczy i obudziłam się na polu bitwy  na tym gdzie straciłam przytomność.
Leżałam nieruchomo zwijając się z bólu...
<Ichigo? Marco? Omega ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test