środa, 31 lipca 2013

Od Alfy:"Zły Las"

Odpoczywałam w lesie, słuchałam śpiewu ptaków. Był ciepły letni
dzień. Czułam że coś się dzieje. Zaczął wiać wiatr. W krzakach coś
się poruszyło, wystraszyłam się ale postanowiłam to sprawdzić.
Okazało się że to tylko jakiś szczur. Lecz przeczucia mnie nie myliły.
Usłyszałam głośny huk -pewnie jakiś myśliwy strzela- pomyślałam.- A
jak strzelił w jakiegoś wilka?- przestraszyłam się i pobiegłam to
sprawdzić. Biegłam szybko. Skręciłam za drzewem i... Nie wiedziałam
 co się stało prawdopodobnie straciłam przytomność głowa mnie
bolała. Obok siedziała Blue.
-Co się stało- spytałam.
- Nic nie pamiętasz? Wybiegłaś zza zakrętu i wylądowałaś na mnie.
-Niby czemu tak biegłam?
-tego nie wiem. Nim straciłaś przytomność powiedziałaś głośny
starzał. Nie wiem o co ci chodziło.- Opowiedziała Blue
-No tak!-wstałam i chciałam biegnąć. Ale Blue zdążyła mnie
powstrzymać.
-Zachowujesz się dziwnie!- Krzyknęła Blue
-Słyszałam strzał dobiegał z lasu chcę sprawdzić czy nikomu nic się
stało-powiedziała.
Blue siedziała bez ruchu i patrzyła się za mnie.
-Coś za mną jest, Tak?- przestraszona powiedziałam.
Odwróciłam  się powoli a za mną stał ...
CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test