czwartek, 25 lipca 2013

Od Shanel do Omegi


Rozmyślałam na łące tak do samego wieczora. Pierwszy raz poczułam że tu naprawdę jest mój dom. Gdy zapadł zmrok poszłam do jaskini. Pierwszy raz spać szłam taka szczęśliwa. Następnego dnia obudziłam się kiedy słońce dopiero wychylało się za horyzontu. Było jeszcze dużo czasu do spotkania. Poszłam zapolować na sarnę, ale nie byłam w formie  i udało mi się złapać tylko zająca choć i tak się najadłam. Słońce było już w zenicie, kiedy poszłam na lakę prawdy. Czekały tam na mnie dwie wilczyce Hope i Omega. Przywitałyśmy się. Byłam tam również Agonia wilczyca, która też nie dawno dołączyła. Alfy zasłoniły nam oczy i prowadziły po łące. Kiedy tylko otworzyłyśmy oczy zobaczyłyśmy wszystkie wilki krzyczące:
- Niespodzianka
Nagle moja wstęga poczerwieniała wyrażając mój rumieniec i zaskoczenie. Nie wiedziałam co powiedzieć. Język stanął mi kołkiem. Na szczęście Omega powiedziała:
<Omego dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test