niedziela, 29 września 2013

Od Egili Do Blue i Kiby

Spacerowałam po lesie jak zawsze sama szukając nowych przyjaciół którzy może mnie polubią. Nagle usłyszałam jak dwa wilki Wadera i Basior rozmawiają ze sobą idąc przez las. schowałam się za drzewo aby mnie nie zobaczyli. Gdy przeszli obok mnie basior powiedział:
-Blue, ktoś nasz obserwuje....
-Jak to?- Odpowiedziała wadera mało przestraszona.
-Zaczekaj tutaj...-Basior powiedział waderze i podszedł do drzewa za które się schowałam. I nagle.....
-Kim ty jestes!-Warknoł basior bardzo zły.
-Kiba!-Krzykneła wadera.- Zostaw ją ona nam nic nie zrobi! Już ją kiedyś widziałam jak siedziała nad jeziorem patrząc się w odbicie. Prosze zostaw ją.
-Dobrze już dobrze...-Powiedział basior podchodząc do wadery.
-ja..ja...mam na imię Eligia.-Powiedziałam trochę zdenerwowana.
-Ja jestem Blue, a to Kiba. Miło na cię poznać.-Powiedziałam miło wadera a basior wydawał sie mniej miły i tylko lekko warknoł.
-A więc co tutaj robicie?-Zapytałam niewiedząc co mówię.
(Dokończcie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test