poniedziałek, 9 września 2013

Od Hope C.D od Ichigo

Spojrzeliśmy sobie w oczy. Przypomniałam sobie chwile gdy się pierwszy raz spotkaliśmy. Kiedy razem spędzaliśmy czas na zabawie i polowaniu. Kiedy pewnego wieczoru powiedział mi...
                                                                                                               ...Kocham Cię...
On bez słów się do mnie uśmiechnął. Ja Siedząc zapłakana odwzajemniłam uśmiech po czym go pocałowałam.

-Żyjesz...-szepnęłam z ulgą.-Tak bardzo się bałam... Kocham cię...- Przytulił mnie. Nagle do nory wszedł Marco z Omegą.
- Z Ichigo wszystko ok?-spytała Omega.
-Jak widać tak.-odpowiedział.
Wyszliśmy z nory. Był wieczór i lekko padało.
-Koniec lata...-powiedziałam cicho i zamknęłam oczy wsłuchując się w szelest opadłych liści.
<Ichigo? Sorry że tak krótko  ಠ_ಠ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test