środa, 13 listopada 2013

Od Ifus do Kizumy - Świat ludzi

Leciałam -Kizuma? Nie dobrze mi.-powiedziałam-Mi też..-odpowiedziała. Zemdlałyśmy. Gdy się obudziłam byłyśmy ludźmi, nie byłyśmy we watasze leżałyśmy na pustyni.

Ja:  

Kizuma: 
Wstałam nie wiedziałam że jesteśmy ludźmi do puki nie popatrzyłam na Kizume. -Aaa! Kizuma jesteś człowiekiem!-Wrzasnęłam -Ifus ty też!-Krzyknęła, spojrzałam na siebie. -Czemu jesteśmy ludźmi?-Zapytałam -Nie wiem, A gdzie wataha?-Powiedziała zdziwiona -Nie wiem, ale wiem że daleko od nas! Kizuma mogłyśmy iść do watahy pieszo, a ten twój smok wywiózł nas na....? Pustynie i do tego jesteśmy ludźmi!-Byłam wściekła -Nie przesadzaj!-Powiedziała wściekła......

<Kizuma? Nie pisz w następnym że wracamy do domu tylko np. że jesteśmy w mieście lub coś podobnego?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test