niedziela, 10 listopada 2013

Od Hope C.D Od Ichigo

Zmarszczyłam brwi.
-Jesteś pewien?
-T-tak.
-Całe szczęście. Niedługo zacznie padać.
Spuściłam głowę po czym ją podniosłam patrząc się prosto w oczy Ichigo.
-Słuchaj... Jeśli coś jest nie tak... Jeśli jest coś co chcesz mi powiedzieć...
Zawsze Cię wysłucham i zrozumiem...-Ichigo spojrzał mi w oczy i lekko uśmiechnął.
Nastała noc. Ichigo siedział przy mojej norze i nadstawiał uszu.
-Możesz  iść. Nic nikomu nie grozi.
Ichigo spojrzał na mnie i kontynuował patrol.
-Ech... Przejdę się.
Zeszłam na pobocze w stronę rzeki.
Usiadłam nad brzegiem po czym padłam na ziemie.
Ból... To tylko wtedy czułam...
Złapałam się za brzuch i tak leżałam.
Ichigo szedł w moją stronę.
-Hope?! Nic ci nie jest?
-W-wszystko w porządku...
Powiedziałam i usiadłam udamawiając że, nic się nie stało.
-Na pewno?-Ichigo przechylił głowę.
-Przyszłam tylko się napić.
Wstałam i  wróciłam do nory.
Zasnęłam...
Mój talizman zaczął się dziwnie świecić. Tego zwykle nie robił.

RANO

Czułam jak coś łaskocze mnie w nos.
-Ichigo?  Byłeś całą noc? Dzięki Bogu. Miałam okropny sen że, zaatakowali nas i ty zostałeś ranny i wtedy oni mnie zabrali i ja ... Ichigo?!
Nie byłam w norze tylko...
Sama nie wiem gdzie...
Nikogo nie było tylko mała mysz dotykała mojego nosa. Ludzkiego nosa.Byłam znów człowiekiem.
Wstałam otrzepałam się i poszłam przed siebie.
Jestem silna, znam magię, z łatwością pokonuję wrogów. Byłam przygotowana na wszystko...
No może prawie wszystko...
Fantasy - Women Wallpaper
<Ichigo? Sorry Brak weny XD  >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test