środa, 20 listopada 2013

Od Diary do Kogoś - Wyznanie


Od odejścia minął już miesiąc. Nikt nie interesował się moim zniknięciem. Nagle spotkałam Omegę i Hope wyruszające na mały spacer. Schowałam się szybko do małej groty. Od jakiegoś czasu była moim domem. Grota na początku wydawała się ciasna. Potem odkryłam coś wspaniałego: Wielką Jaskinię. W niej mieszkam. Jest ona tak mała, że trudno ją znaleźć. Pełna stalaktytów i stalagmitów oraz stalagnatów. Wydaje się być niebezpieczna, ale pozory mylą.
W środku jest kilka świeżych padlin, a także wielkie posłanie zrobione z zebry. Wyjadłam z niej wszystko, a potem została skóra więc zrobiłam z niej łóżko. Wypchałam ją sianem i stała się ona wyższa i miększa. W niej odkryłam coś magicznego. Siłę wiatru, nie zwalczoną moc i potęgę wilka i ujrzałam .... Skaar'a- najpotężniejszego ducha powietrza i jego towarzyszkę Shibę- Boginię Nocy.
Wtedy usłyszałam wycie Omegi i Hope.
Ujrzały moją skrytkę.
- Wypłosz te Wadery! - zażądał Skaar
- Tak, o panie!- Rzekłam i razem z Shibą ruszyłyśmy ku wilczycom.
- Co ten wiatr tak silnie wieje?!- Powiedziałam Hope.
- Gdy ja się zbliżam zawsze tak jest! Odpowiedziałam
- Diara?! Co ty tu.... O nie... Ty odeszłaś z watahy?!
- Nie, nie odeszłam. Jestem z Wami.
- Dlaczego uciekłaś?
- Nikt mnie nie lubi!
- Lubią Cię.
- Nie prawda! Macie jakieś ostatnie pytania?
- Kochasz się w jakimś basiorze?
- Tak.
-W kim?
-W... w... W Ichigo! Ale to nie powinno Was interesować!. On jest zajęty sobą i innymi z watahy. Ja idę spokojem ducha i harmonii. On jest taki dzielny i piękny <3 Ale ja dla niego nic nie znaczę. Macie szczęście! Już nie transformuję, nie rozdzielam się. Shiba mnie nauczyła nad tym panować i nie chcę więcej nikogo przez to skrzywdzić! Jutro dostanę lekarstwo na rozdwajanie! Właściwie to lekarstwo na zmianę metamorfozy Złej. Teraz będę używać krwi i ogólnie, ale przy zmianie będzie krew i nagle zniknie.  Nie zrozumiecie...  Żegnajcie...
Grota wraz ze mną i boginią nocy znikła.


C.D.N
Dokończy.... Ktoś ?

Zmiana metamorfozy Złej:

Na zewnątrz: Ciasna Grota

W środku: Wielka Jaskinia
Skaar:
Shiba:


1 komentarz:

  1. "W środku jest kilka świeżych padlin, a także wielkie posłanie zrobione z zebry. Wyjadłam z niej wszystko, a potem została skóra więc zrobiłam z niej łóżko. Wypchałam ją sianem i stała się ona wyższa i miększa. W niej odkryłam coś magicznego."- w zebrze odkryła coś magicznego?! XDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Test