środa, 13 listopada 2013

Od Diara do Kogokolwiek - Zmiana

Nora była ciasna, a ja na nią za duża.
- Nikt nawet nie zauważył, że mnie nie ma. Co zrobić? Zezłościłam się i przepołowiłam. Poczułam dziwne tchnienie.
Coś mi się przelało. Kiedy zaczęłam się przechylać z boku na bok, to "coś" ucichło. Usłyszałam niby końskie kopyta. Najeżyłam sierść na grzbiecie, karku. Zobaczyłam wilka i trzy konie.
- Kim jesteście? - Zapytałam srogo.
- Jesteśmy stadem. - Odpowiedział najpotężniejszy koń.
- Ja jestem Weronika, a to moje przyjaciółki: Weronika, Weronika i Wiktoria.
- Trzy konie Weroniki i jeden wilk? Nie masz może ochoty je zjeść?- Zdziwiłam się.
- Nie,dlaczego tak sądzisz?- Odpowiedziała Wiktoria
- Bo... bo jesteś wilkiem!
- Jesteśmy zgranymi przyjaciółkami- Odpowiedziała jedna z Weronik.
- Jesteście praktycznie takie same. Macie jakieś przezwiska?
- Tak, mamy. Ja jestem Ewa, koleżanka obok to Alexandra, a z tyłu to Ewelina.
- A ty skąd tu jesteś? - Rzekł wilk.
- Jestem Diara. Inaczej mam na imię Julia. Jestem magicznym wilkiem. Gdy się zezłoszczę, zamieniam się w dwie części mnie : dobra i zła. Władam powietrzem.
Pilnuję watahy.
- Jakiej watahy?-Odpowiedziały dziewczyny chórem.
- No tej za portalem.
Zobaczyłam pusty, cichy las!
- Gdzie stado?! Będę zmuszona iść z wami.
Tym czasem zaczęła niepokoić się o mnie Omega.


Wilk, który dokończy:
<Omega?>
 : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test