sobota, 2 listopada 2013

Od Äiszy do Kastiel'a - Pięknie

Popatrzyłam na niego po chwili rozejrzałam się dokoła ...
-Jest tu cudownie .. Tak bajkowo i romantycznie ..
Popatrzył na mnie
-Romantycznie to dopiero będzie ..
Spojrzałam  po chwili weszliśmy do wody z płatkami kwiatów było płytko woda ciepła i przyjemna w sam raz by się zrelaksować. Położyłam się a Kas obok mnie .. Wszędzie czułam cudowną woń kwiatów
-Niesamowite wkoło jesień a tu tak przyjemnie
-Nie raz cie jeszcze zaskoczę ..
-Oj wierze .. -polizałam go w pyszczek Leżeliśmy tak jeszcze kilka minut po chwili wyszliśmy ...Położyłam się na łące Kas przytulił mnie po chwili wkoło nas były płomienie przestraszyłam się
-Nie bój się ...-popatrzył na mnie
-Co to za ogień ?
-Mój ogień ja nad nim panuje ... On nas osuszy i ogrzeje -uśmiechnął się
Wtuliłam się i zamknęłam oczy zatapiając się w marzenia ..


<Kas>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test