poniedziałek, 23 grudnia 2013

Od Ichigo C.D Hope


- Hmm...jakby tutaj..- szeptałem,rozmyślając nad imieniem dla małego wilka.
Mój stan i tak nie był za dobry.
Ledwo widziałem. Nadużywanie Mangekyo Sharingan'a spowodowało, iż mój wzrok był mocno zatracony. Mogłem zobaczyć tylko "kontury" wszystkiego.
Hope wyszła wyszła na spacer,a szczeniak spał przy mnie.
Głucha cisza pozwoliła mi spokojnie i płynnie myśleć. Powoli przypominały mi się czasy mojego dzieciństwa, i mojego rodu.
Moja rodzina była dosyć duża. Najbardziej w pamięci zapamiętał mi się mój starszy brat, Kaien. Był dla mnie najbliższą osobą, moim ideałem. Zawsze chciałem być jak on, a w końcu doszło do tego, że go zabiłem.
Gdy ocknąłem się z transu myśli i wspomnień, spojrzałem na mojego syna.
Uśmiechnąłem się w jego stronę, a po chwili do nory weszła wadera.
- Chyba mam imię dla naszego malucha. Co powiesz na Kaien?

< Hope ? ^^ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test