piątek, 13 grudnia 2013

Do wszystkich !

Kiedyś z Hope zrobiłyśmy konkurs na narysowanie wilka. Usłyszałyśmy że wiele osób nie wierzy w to że coś wyjdzie spod ich ołówka i dlatego postanowiłam napisać tego posta. Oto efekty moich obserwacji i testów (robionych na samej sobie):
No więc jak tu widać jeden wilk jest znacznie lepszy od drugiego. Przypominam że te obrazki nie były stworzone na potrzebę tego posta. Ten pierwszy był narysowany prze zemnie gdy byłam w dobrym nastawieniu do tego co robię. A drugi?...eh...aż wstyd go pokazywać.

Rada.
Myślę że im dłużej się będzie rysować tym ładniejsze one wychodzą. Przy tym rysować z chęcią i nie sugerować się że koleżanka obok rysuje ładniej. To tak samo jak z gimnastyką. Im więcej razy powtórzysz dane ćwiczenie tym lepiej ci one wychodzi. I im więcej rysujesz tym twoja ręka staje się precyzyjniejsza i lepiej odwzorowuje to co chcemy narysować. Przekonałam się że do ładnego rysowania nie trzeba talentu. Według mnie nie ma czegoś takiego jak "talent plastyczny" są tylko dobre chęci i odrobina wyobraźni nawet wzięta z innych obrazków i samodzielnie zinterpretowana.

Myślę że pomogłam.
Może jak wiele osób będzie chciało to narysuję lub nakręcę Tutoriale :) 

Wasza Omega

2 komentarze:

Test