piątek, 28 marca 2014

Od Lilly do Alyssy

-Hej Prizoner! - Zawołałam, Basior odwrócił się niechętnie-Hej Prizoner ! - powtórzyłam- To jest Alyss, jest bardzo miła i chciała Cię poznać
-Wcale nie to ty - zaczęła mówić szeptem moja koleżaneczka, lecz szturchnęłam ją tak mocno, że było słychać tylko "osz ty ! "
-Tak więc, to jest Alyss jest bardzo miła i chciała Cię poznać, dużo jej o tobie opowiadałam, mówiłam, że zajmujesz się spokami i, że jesteś pomocny i sympatyczny
-Dobrze, że chociaż teraz się o tym dowiedziałam - mruknęła pod nosem
-Co mówiłaś - zapytał Prizoner
-Mówiłam - zaczęła mówić Alyss lecz nie dałam jej dojść do słowa
-Ona mówiła, jak bardzo się cieszy, że może Cię w końcu poznać, no to ja zostawię was samych, pa pa - powiedziałam, uśmiechnęłam się do nich i uciekłam
-Hahahahaha, mam nadzieję, że się polubią - zaśmiałam się raz jeszcze i odeszłam

1 komentarz:

Test