środa, 5 marca 2014

Od Ichigo CD Hope


- też cię kocham..- uśmiechnąłem się,szeptając jej do ucha.
Maluch jeszcze spał,niczym cegła. Jednak chwilę później,
się obudził.
Popatrzyłem na waderę. Jej oczy były jakieś inne,niż zwykle.
Wypełnione niepokojem,jakby nad czymś intensywnie myślała.
- Może zrobimy sobie mały spacer? - zaproponowałem.
- Też nad tym myślałam. - odparła,wychodząc z jaskini.
Czułem że była jakaś inna. Nieobecna. Ja również wyszedłem,
a za nami mały Kaien.
Spacerując,podziwialiśmy piękne widoki terenów watahy.
Zahaczyliśmy o jezioro,robiąc tam mały postój.
Widok był piękny, wręcz idealny do tego co planowałem.
- Wiesz...długo zastanawiałem się nad jedną rzeczą...
- Nad czym?
- Bo ja...wiesz że kocham ciebie i małego ponad wszystko.
Oddałbym za was życie,jeślibyłoby trzeba. Za was,za resztę watahy.
Czuję,że muszę tu zostać. Strzec tego miejsca,bez względu na to, co się stanie. Ale to tylko mała cząstka tego,co chcę ci powiedzieć.
Przejdę do sedna. Hope,wyjdziesz za mnie? - Dodałem,patrząc w jej błękitne oczy.


< Hope? Tak wiem,sorry że tak późno,ale myślę że warto było czekać ;3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test