niedziela, 14 kwietnia 2013

Od Dieg'a do Drakosy


Na początku nie wiedziałem co powiedzieć ani zrobić. Po chwili jednak miałem już plan.
- Pewnie- odpowiedziałem na pytanie- Chodź, niedawno znalazłem świetne miejsce.
-Gdzie pójdziemy?
-To niespodzianka-uśmiechnąłem się tajemniczo i ruszyliśmy.
W czasie drogi rozmawialiśmy ze sobą ale w miarę jak zbliżaliśmy się do celu odczuwałem coraz większe napięcie. Wiedziałem że to co chciałem powiedzieć zmieni całe moje życie. Gdy byliśmy już prawie na miejscu poprosiłem Drakose żeby zasłoniła oczy. Zaprowadziłem ją do celu i powiedziałem że już morze patrzeć.Gdy rozejrzała się wyglądała na trochę zdziwioną.
-Przecież to...
-...Wodospad zakochanych spojrzeń- dokończyłem za nią- Stwierdziłem że to najodpowiedniejsze miejsce do tego co chce ci powiedzieć-Spojrzałem w jej piękne czerwone oczy a ona spojrzała w moje. Z początku nie wiedziałem jak wyrazić słowami to co czuję, ale zebrałem myśli i zacząłem mówić-Wiem że znamy się krótko, ale to nie powinno być przeszkodą bo przecież życie jest krótkie. Odkąd pierwszy raz cię zobaczyłem moje serce szybciej bije. Na początku nie wiedziałem co się ze mną dzieje, ale teraz już wiem- zebrałem się na odwagę i w końcu to powiedziałem-kocham cię...
(Drakosa dokończysz)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test