sobota, 20 kwietnia 2013

Drogie wilki...

Niestety dzięki Watasze Epic Wolf założyłyśmy blokadę.Dlaczego?
Np.:formularz zgłoszeniowy do wilka taki sam jest u nas!
Przed chwilą go trochę zmieniłam.
http://form.jotformeu.com/form/30044449811348

Druga rzecz to tekst z zakładki "Do zdobycia" całkowicie zerżnięty łącznie z moim loginem na howrse(OlaAmati).
Trzecia rzecz to tekst tak samo jest w połowie skopiowany z mojej watahy.

Czwarta rzecz to formularz do zmianie w postaci.

Wszystko to jest zerżnięte!Możecie sami zobaczyć!Oto jej adres:http://watahaepicwolf.blogspot.com
Proszę przyszłe taki osoby aby tego nie robiły...Nie staniecie się fajni jak będziecie kopiować wszystko od lepszych...

Quest do tego:
Każdy kto w jakiś sposób aby odpłacić się administratorce za to że ściągnęła od nas pomysły i teksty i formularze!Można:
-wysyłać do niej powiadomienia(za pomocą formularza "Dodaj opowiadanie") wytykające miejsca w których coś skopiowała z naszej Watahy,
-Dodawać komentarze też wytykające,
-Wysyłać bezsensowne komentarze i formularze,
Nagroda:
100 sperarów lub miecz wojenny

11 komentarzy:

  1. Bardzo wszystkich przepraszam, ale dzielę konto na howrse i blogger z kilkoma koleżankami więc to one mogły to skopiować wiem jakie to niemiłe więc bardzo wszystkich za nie przepraszam
    olgaiiza

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedzmy że może rozumiem..
    coś mi się to podejrzane zrobiło.
    choć dowodów nie mam.
    ale coś pewnie znajdę...
    no nic.czekam aż usuniecie
    z swojego bloga zawartość skradzione z WNN.
    inaczej zgłaszam to na AC.(anty copia).
    Powiedz to swoim "koleżankom",
    i uprzedź je,że jak jeszcze raz dopuszczą się plagiatu,
    powiadomię AC bez zastanowienia.

    Możecie uznać moje zachowanie za zbyt
    radykalne,ale dla mnie plagiat jest czymś "niedopuszczalnym".

    Dante & Shukaku z WNN :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ale mam podejżenia, że to nie one to zrobiły tylko graczka Aelita__ ona mnie nie nawidzi i pare razy włamywała się na moje konta

      Usuń
    2. A tak i jeszcze usunełam bloga

      Usuń
    3. Znam Scheme (olgaiiza) z reala i wiem że ona tego nie zrobiła. Ktoś się jej włamał i chyba wiem kto (Aelita__). Próbuje ona zniszczyć reputacje moją i Shemy bo się na nas obraziła. A dlaczego? Bo to ja a nie ona zostałam Samcem Alfa w Watasze Lua. Tłumaczyłam Aelicie że z Schemą już dawno ustaliłyśmy że to będzie wspólna wtaha, a ona nic.

      Usuń
    4. to zmieńcie hasła i jej nie podawajcie..a co do włamywania się na konta..hmm troche to dziwne.a kim jest ta aelita? jest w WNN? w jakiejś jeszcze watasze?I co ważne : Ma blogi? bo jeżeli tak ja to chętnie sprawdzę.możliwe że ma skopiowane dane z innych watah. prosiłbym,że jeżeli takie posiada,to żeby podać linki do tych jej blogów.

      Usuń
    5. Nie ma, ale jest wredna i ciągle wysyła mi obrażające wiadomości

      Usuń
  3. Z tą blokadą mam małe pytanko. Czy mogłam bym użyć waszego aktualnego obrazka blogowego? Chciałam polecić waszą watahę, a robię tak że wstawiam obrazek blogowy danej watahy i linkuje go.

    OdpowiedzUsuń

Test