wtorek, 23 kwietnia 2013

Od Carlie


Młodsze Pokolenie w Wilczej Jaskini cz.1
Biegłam nad rzekę, bo uciekłam mamie. Chciałam być wolna i przy okazji nauczyć się pływać.
-CARLIEEEE!!!-Sasha wydarła się na cały głos, a ja aż podskoczyłam i zanurkowałam w głębinie, nie wiedząc, czy to potrafię. Gdy się wynurzyłam, szeroko otwarłam oczy i spojrzałam przed siebie. Rzeka przeniosła mnie tam, gdzie być mnie nie powinno. Tam, gdzie moja mama miała niemiłe przygody z Kamiennym Wilkiem. Słyszałam o nim wiele opowieści. O tym, jak mama zobaczyła zamienione w kamień małe szczeniaki i kilkumetrowego wilka. Pomyślałam sobie sercem: "Jestem dzielna! Wejdę tam!", ale rozum mówił mi: "To się źle skończy...". Ale moje serce wręcz krzyczało. I weszłam, żeby się wykazać. W środku ciemnej jaskini błysnęło porażające światło i oślepiło mnie. Na ścianach rozbłysły pochodnie, a ogień błysnął nienaturalnym, niebieskawym światłem, niby gaz. W świetle pojawił się ten sam wilk. Dużo mocniejszy, pełny prawdziwej magii. Uśmiechał się od ucha do ucha i szyderczo patrzył. cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test