wtorek, 30 kwietnia 2013

Od Dieg'a do Drakosy


Teraz to już nic nie rozumiałem. Miałem taki mętlik w głowie że zdawało mi się iż cały świat wiruje wokół mnie. Chwile mi zajęło dojście do siebie. Nie miałem pojęcia jak się zabrać do zrozumienia całej tej historii. Nagle przypomniałem sobie o dziwnym liście który znalazłem przy pokonanym. Pomyślałem że morze on coś wyjaśni. Moje przemyślenia trwały dość długo więc Drakosa zaczęła patrzeć na mnie w oczekiwaniu na to co powiem.
-Szczerze powiedziawszy nic z tego nie rozumiem- wyznałem- Jeśli nie jest to tajemnicą to morze opowiesz mi całą tą historię i razem coś wymyślimy mam nadzieję że pomorze nam w tym ten list znalazłem go przy jednym z nich-łbem wskazałem na trupy- nie umiem go odczytać ale morze tobie się uda- podałem list Drakosie.
(Drakosa dokończysz)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test