czwartek, 1 sierpnia 2013

Od Agoni do Redeona:"Poszukiwacze wodnego smoka"

O Lesie Smoka mówiło mi już wiele wilków z watahy. Powiadali że jeśli tam wejdziesz możesz zginąć i że mieszkał tam smok wody. Oczywiście nie powinnam mieć problemów z przebywaniem tam. W końcu ja zmieniam się w smoka. Przed wejściem do lasu spojrzałam czy nikt nie patrzy. Byłam tu tylko ja. Przemienię się, gdy spotkam jakiegoś smoka. Wkroczyłam na teren zakazany. Czemu ja to właściwie robię? Z każdym krokiem mój strach się powiększał. Każdy szelest niepokoił mnie coraz bardziej. Ale przecież chciałam zobaczyć tego smoka! Usłyszałam wycie. Na początku pomyślałam że ktoś z watahy mnie szuka, ale gdy się odwróciłam ujrzałam...
Dracolupsy. Pół wilki, pół smoki. Czego one ode mnie chcą? Błędem byłoby uznać że to prymitywne stworzenia. Ich społeczność jest równie rozwinięta jak u wilków. Było ich dokładnie trójka. Jeden z nich nie miał jednego oka.
-Co wy tu robicie? - zapytałam zaniepokojona.
-My szukać starego smoka wody. Ważniejsze jest co ty tu robić. - powiedział bezoki Dracolups.
-Tak, tak! - krzyknął jego towarzysz.
-Ja też szukam draco wody. - odpowiedziałam.
-Nie, nie! Ty już nie będziesz szukać smoka wody! My to zrobić za ciebie! - powiedział trzeci kręcąc swoim kościanym ogonem.
-Nie, zrobię to sama, albo wspólnie.
-Nie, nie! Biały lupus* niech nie zadaje sobie trudu! Będę szukał draco chodź mam tylko jedno oko!
-Nie! Zrozumcie że mam ochotę na poszukiwania! - warknęłam.
-Tak, tak! W takim razie biały lupus będzie musiał z nami walczyć! - krzyknęli wspólnie, po czym mnie zaatakowali.
Odrzuciłam ich po czym wstałam. Nacierałam na nich z całej siły. Udało mi się powalić jednookiego. Zaczęłam go dusić, ale był zbyt silny. Odrzucił mnie i uciekł razem ze swoimi towarzyszami.
-Biały lupus, zobaczysz! Jeszcze się spotkamy - krzyczeli uciekając.
Odetchnęłam. Gdy odwróciłam się by pójść dalej w głąb lasu ujrzałam przed sobą czarnego wilka. Jego futro było całe w dziwne zielone wzory. Nosił zielone okulary. Patrzył na mnie z wyraźnym zdziwieniem. Kto to jest?
-Ty też szukasz smoka? - powiedziałam pierwsze co przyszło mi do głowy.
*lupus - Dracolupusy mówią gatunki zwierząt po łacinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test