środa, 21 sierpnia 2013

Od Hope Do Ichigo Omegi i Marco

Uśmiechnęłam się i zaczerwieniłam lekko.
-Tak...-powiedziałam cicho z uśmiechem. Omega  też się do mnie uśmiechała.-Nie rozumiem jednej rzeczy...
Dlaczego się o to mnie spytałaś?
- Tak jakoś.-odpowiedziała.
Poszłyśmy dalej. Szłam zamyślona. Myślałam o nim. O Ichigo. Jak się poznaliśmy i jak dobrze się razem bawiliśmy.O tej chwili gdy powiedział mi że mnie kocha...
-Hope? Wracaj na ziemię!-powiedziała Omega ze śmiechem. Nawet nie zauważyłam że już doszłyśmy na miejsce.
Była tam grupka jeleni.
-O!- krzyknęłam.
-Ciiii!-uciszyła mnie Omega.Upolowałyśmy jelenia i poszłyśmy z powrotem w miejsce gdzie się rozdzieliliśmy z Ichigo i Marco.  Oni upolowali dwie sarny. Pod wieczór po kolacji siedzieliśmy przy ognisku. Omega spała leżąc wtulona do Marco. Ichigo gdzieś poszedł.
Po godzinie przyszedł do nas , stanął naprzeciwko mnie i powiedział :
<ICHIGO DOKOŃCZ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test