piątek, 23 sierpnia 2013

Nowy mieszkaniec watahy!Wodarii!

Od Omegi

Opiekowałam się smokami, na horyzoncie spostrzegłam jakiegoś wilka. Wyszłam przed budynek i zmrużyłam oczy. To była Ifus. Kiedy już do mnie dotarła zapytała:
-Omega, masz jeszcze może jednego ze smoków Wody? Bardzo mi się podobają. Mam wyznaczoną sumę pieniędzy.
-No chyba mam. Chodź ze mną.-powiedziałam i poszłam do Wodnej Gadziej Obory. Po kolei zaglądałam do poszczególnych boksów i w końcu się zatrzymałam przy jednym z nich.-Tu jest taki.
Wadera obejrzała smoczka. Widocznie spodobał jej się.
-Zobacz naszkicowałam kolejne jego stadia.
Pokazałam jej obrazki:
Woda - Wariant 10 - Stadium 2.png
Woda - Wariant 10 - Stadium 3.png
http://wiki.nightwood.net/images/3/35/Woda_-_Wariant_10_-_Stadium_4.png
Woda - Wariant 10 - Stadium 5.png
-Dobrze wezmę go.-powiedziała uśmiechnięta Ifus i wręczyła mi pieniądze. Wyprowadziłam smoczkę i dałam jeszcze kilka podstawowych przedmiotów i trochę mięsa. Ifus wyszła ze smokiem na grzbiecie.
ЖWłaściciel:Ifus
 Woda - Wariant 10 - Stadium 1.png
Imię:Wodorii
Płeć:Samica
Żywioł:Woda
Stadium:Jajko
Urodzony:23 sierpnia 2013 roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test