piątek, 2 sierpnia 2013

Od Agoni do Redeona i Electry:C.D

 <C.D tego KLIK>
-Wodnego smoka? - zapytał zdziwiony - Kim ty w ogóle jesteś?
-Oj, przepraszam. Gdzie moja kultura. Jestem Agonia. - przedstawiłam się.
-Miło mi.  - uśmiechną się - Ja jestem Radeon.
-Więc szukasz tego smoka? - ponowiłam pytanie.
-Nie. Co tu właściwie robisz?
-No właśnie, dobre pytanie... Chciałam poszukać smoków by móc się lepiej opiekować tymi z watahy.
Usłyszałam w oddali szelest. Po chwili Rodeon też go usłyszał. Spojrzałam na pobliskie krzewy. Podeszłam do nich. Gdy byłam 10 centymetrów przed krzakiem... Łup! Wskoczył na mnie jakiś wilk. Był biały w zielone wzory, Jednak zamiast zadać jakiegoś pytania z cyklu "Kim jesteś?" czy "Co tu robisz?" lub mnie zaatakować ten wilk tylko się śmiał.
-Hahaha! No proszę! Hahahaha! Ile wilków tutaj przychodzi! - śmiał się dalej.
-Jestem Electra - przedstawił się.
-Ja jeste... - zaczął Radeon, ale Electra mu przerwała.
-Wiem, wiem! Wszystko słyszałam. Słyszałam też że szukacie smoków. Prawda?
-Tak, ale nie wiem czy Radeon...
-Też szukam. Bardzo lubię smoki. To takie piękne zwierzęta.
-Też tak sądzę - wtrąciła się Electra - A może byśmy tak razem ich poszukali?
-Dobry pomysł. Może byśmy nazwali się "Poszukiwaczami Smoków"? - zaśmiałam się.
-Na początek może być, ale to takie zbyt... Banalne - uśmiechnął się czarno zielony wilk.
-A może by... - zaproponowała biało zielona wilczyca.
<Electra co zaproponowałaś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test