niedziela, 11 sierpnia 2013

Od Diary do wszystkich: C.D "Dom"


C.D tego KLIK
Myślę, że spasowałam w tym stadzie, ale dalej nie wiem co
wystraszyło moją zdobycz. Wyczułam wroga... sierść napuszyła się
na znak, że jest tu ktoś bliski, a zarazem obcy. Oddaliłam się od
grupy, ale na chwileczkę. Patrzę, a tam lusterko-małe, białe, obce?
Coś tu nie pasowało. Nagle zobaczyłam swoje wilcze odbicie, a
potem moich zmarłych rodziców ! Niestety oni mnie nie widzieli, lecz
słyszeli. Pogadałam z nimi i nagle... Lusterko znikło! Musiałam o tym
 jakoś zapomnieć. W końcu nie należy patrzeć w przeszłość.
-Karteczka ! - rzekłam po czym wzniosłam pysk ku pniu drzewa i zerwałam świstek.
Napisane tam było: "Nie zapomnimy Cię córciu. Obok pewnie
zobaczysz świnię, jelenia oraz dzika. Podziel się królewskim
jadłem z watahą. Musisz jednak uważać. Blisko Watahy chodzi
człowiek. Nie zbliżaj się do niego za Chiny ! Imię jego to Nathan.
Nie sprawiaj sobie bólu i nie myśl o tym. Bariera jest silna. Kochająca mama i tata, Do Diary" To, dlatego moje wilcze myśli mi wskazywały
wroga a zarazem osobę znaną! To człowiek ! Po czym poleciałam do grupy.
Lusterko:

Karteczka:


<Niech ktoś dokończy!>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test