środa, 21 sierpnia 2013

Od Diary do wszystkich

- Jeszcze nigdy nie byłam w watasze aż tak długo ! Rzekłam
- A dlaczego? Zapytała Omega
- No już Ci mówię. Kiedy byłam maluteńka wszyscy traktowali mnie bardzo srogo, już nawet czuję ten ból. Wstąpiłam do innej wataszy z nadzieją, że ktoś mnie przyjmie. Nagle podeszła Para Alfa i zapytała "Kim jesteś, proszę opuść to stado! Biednych i nowych tu nie przyjmujemy. Już nie mamy miejsc dla bezdomnegych wilków" Rozpłakałam się, byłam głodna i wychudzona, a malutka istota nie umie polować. Gdy zobaczyłam swoich kolejnych zbawicieli, przyjęli mnie !
- To dlaczego mówisz, że czujesz ten ból? Przerwała Omega.
- Nie przerywaj, a dowiesz się wszystkiego. Miałam zostać następczynią Pary Alfa ! Jednak już na pierwszy rzut oka widać było, że coś jest nie tak. Oni poprostu chcieli mnie zjeść ! To była Wataha Złych Wilków. Na dodatek to zetcknięcie z człowiekiem ! Prawie by mnie zastrzelił i zostałaby ze mnie mokra plama! Ale moje prawdziwe zbawienie czekało tutaj ! ;)
- To takie smutne.
- Dobrze choćmy już zaczęło się robić bardzo chłodno.
<niech ktoś dokończy>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test