piątek, 21 lutego 2014

OD Esme do Omegi, Nikona i Delgado

-Jesteś tu nowy? -Zapytałam przerywając ciszę.
-Stosunkowo. A ty? Nigdy wcześniej ciebie nie widziałem.
-Ja należę do WNN już....-I tu się zawiesiłam-dokładnie nie pamiętam, ale długo.
Zapadła długa cisza.
-Emmm...Może się przejdziemy ?- Przerwał ciszę Nikon.
-Nie mam nic przeciwko.-Odpowiedziałam
Basior ruszył przed siebie, a ja za nim.
Na początku wydawało mi się, że szybko się zgubię lub wpadnę na drzewo, ale o dziwo coś takiego nie nastąpiło.
Wtem do mojego nosa doszedł zapach Omegi i jakiegoś jeszcze wilka.
-Gdzieś w tamtą stronę znajduje się Omega i jeszcze jakiś inny wilk.-Wskazałam łapą w stronę, z której czułam zapach.
-Może pójdziemy się przywitać?
Nie odpowiedziałam tylko ruszyłam w tamtą stronę.
Odpowiedź była jednoznaczna chce się przywitać z Omegą i tym drugim wilkiem.
-Witaj Omego.-Powiedziałam gdy znalazłam się tuż obok niej.
-Witaj Esme, witaj Nikon-Odpowiedziała
-Jestem Delgado.-Powiedział głos obok mnie.
- Esme, miło mi ciebie poznać.
-Mi ciebie też.

<Nikon? Omega? Delgado? No poprostu musiałam się wtrącić xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test