czwartek, 31 stycznia 2013

Od Wolwera

Do watahy pojawia się Wolwer. : Zanim pojawiłem się w watasze to siedziałem pod drzewem i grałem na różnych instrumentach i po jakimś czasie napotkały mnie wilczyce Moon i Swift . Zapytały mnie jak mam na imię , więc odpowiedziałem , że jestem Wolwer , ale po jakimś czasie byli jacyś tacy dla mnie niemili no to starałem nie wchodzić w paradę i włóczyłem sam po watasze . Po tygodniu czasu do watahy pojawia się piękna czarna wilczyca z tatuażem miała na imię Rocki no i jak to ja wyszedłem jej na przeciw i zapytałem jej o imię , gdy już się przedstawiła to zaczęliśmy ze sobą rozmawiać i któregoś dnia nasza rozmowa zmieniła się w miłe słówka , które spowodowały ze się zakochaliśmy w sobie . Trzy dni później gdy wychodziłem smutny z jaskini napotkałem Moon , która wcześniej "podobno mnie nie lubiła" ale gdy zaczęliśmy ze sobą rozmawiać to nagle między nami wytworzyła się więź przyjaźni choć do końca sam do końca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test