niedziela, 27 stycznia 2013

Od Swiftkill-Tajemnice Egiptu cz.1

Leżałam w jaskini.Po kilku minutach jakieś uczucie we mnie kazało mi pójść nad jezioro, wiec bez zastanowienia poszłam.Gdy doszłam nad jeziorko położyłam sie i przypatrzyłam w tafle wody.
-Ale piekne.-westchnelam.Po chwili przypomniał mi sie dawny prezent od ojca.Szybko wstałam i pobiegłam do jaskini.Zaczelam przeszukiwać wszystkie półki.Po około godzinnego przeszukiwania, znalazłam skarb który był dla mnie tak ważny, ponieważ dostałam go od własnego ojca.

Ucieszyłam się i pobiegłam przed jaskinie.Przedemną pojawił sie czarny dym, z którego później wyłonił sie wilk.
-Kim jestes?- Powiedziałam.
-Znajdz Pola Jaru, a nic nikomu sie nie stanie.-Powiedziała wadera, a ja stałam osłupiała.Pobiegłam do biblioteki, i zaczełam szukać cos o tych ,,Polach Jaru''. Nigdzie nic nie było.Po chwili zauważyłam wygniecenie które było podobne do mojego amuletu. 
C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test