piątek, 18 stycznia 2013

Od Blue


[Opowiadanie do Questu]
Instynktownie chowam się i oczekuje na odpowiedni moment by go obezwładnić. Czekam, po czym wyskakuje i przybijam go do drzewa przystawiając mu kły do gardła. 
- Kim jesteś i co tu robisz? - warknęłam przez zęby, a wilk zaczął głupio się uśmiechać.
- Gadaj! - krzyknęłam do niego poirytowana. 
-A niby kto ty jesteś że musisz wiedzieć ? - przełyka ślinę z ucisku i uśmiecha się szerzej.
-A niby kto ty jesteś że możesz się tu tak szwendać?- przycisnęłam go bardziej.
- Nie powiem ci, ofiaro! - odpowiada wilk. Spoglądam na niego wściekłymi oczyma, a on po raz drugi przełyka ślinę, choć stara się tego uniknąć.
-W tej chwili ofiarą jesteś ty. - szepnęłam, lecz na tyle głośno by usłyszał. - Nie chcesz mówić ? To nie! Posiedzisz sobie między swoimi. - dodałam i zawlekłam go do Omegi i Hope, w końcu to ich tereny i one powinny sądzić o losie tych któży przekraczają granicę.

[Blue otrzymuje 20 sperarów]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test