niedziela, 26 stycznia 2014

Nowa Ciri!

Powitajmy nową waderę!
Partner: Na razie nie.
Opis wilka: Mam trzy lata, śnieżnobiałą sierść i granatowoszare skrzydła. Moje ulubione miejsce to Złote Urwisko. Kiedy miałam rok, mój tata Cristales odszedł ode mnie. Rok później wybuchła wojna między moją watahą a Watahą Czarnych Myśli, w której zmarła moją matka. W tydzień po tej bitwie moja siostra z niewyjaśnionych przyczyn udusiła się podczas jedzenia. Mogło to być zabójstwo, niezmiennie podejrzewam mojego kuzyna, Ferrisa, który marzył o dopieczeniu mojej kochanej Tiarze. Nieco później cała wataha rozsypała się pod wpływem niejakiego Texasa, szamana - naciągacza. Odeszłam i włóczyłam się samotnie po świecie. W końcu natknęłam się na Watahę Niezłomnej Nadziei. Co miałam robić? Dołączyłam.Kochałam swoją siostrę, więc chcę się zemścić na Ferrisie. Kochałam swoją matkę, więc chcę się zemścić na Watasze Czarnych Myśli. Kochałam swojego ojca, więc mam ochotę dać mu w pysk i cały czas do tego dążę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test