piątek, 24 maja 2013

Od Swiftkill do wszystkich


Z bólem serca przyznam że to nie ma sensu, w przyjaźni sie nie udało, w miłosci rówierz więc jedyne co mi zostało to odejść... PEwnie chcecie wiedzieć dlaczego? A więc to są sprawy prywatne, nikomu o nich nie mówie nawet najlepszym przyjaciółką (Lisie i Roksanie)
Myślałam że tu mi sie uda pooznać prawdziwych przyjaciół, i udało sie.... ale nistety wszystko potoczyło sie nie tak, nie chodzi mi o watahe czy coś, chodzi mi o mój świet realny, nie ma już sensu... Więc prosze o usunięcie moich wilków a mianowicie: Swiftkill, Bloodspill, Lucyfera i Talona....
Z całego serca przepraszam..Mojego Braaaciszka który mnie zawsze wspierał Kordiana....Wiem że bedzie ci przykro ale tak musiało być...

Więc pa wam na zawsze moze kiedyś sie jeszcze spotkamy, ale napewno nie w tym świcie... Życzcie mi : "Rychłej śmierci, drewnianego nagrobka, brudnej trumny"
Więc pa wam na zawsze bede tesknić!! :*
Zabaczymy sie w tym innym świecie tam na górze....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test