piątek, 10 maja 2013

Od Dante'go i Shukaku do wszystkich.


Wilki..
mam dla was złą wiadomość.
Otóż odchodzę z watahy.
Przykro mi,ale to już było postanowione od dawna...
Pewnie będziecie się pytać : Dlaczego?
Odpowiedź nie jest taka prosta jak się wydaje.
Odchodzę z spraw prywatnych.
Nie będę się tu rozpisywał,Hope wam wszystko opowie.
Być może jeszcze dojdę do was kiedyś.
Prosiłbym o usunięcie moich wilków jak najszybciej.
Poraz Ostatni,

Shukaku,Dante z WNN~

"We stare at broken clocks, the hands don't turn anymore
The days turn into nights, empty hearts and empty places
The day when i lost you, I slowly lost me too
For when you died, you took a part of me
If only sorrow could build a staircase, or tears could show the way
I would climb my way to Heaven, and bring you back home again.."

3 komentarze:

  1. żeby nie było że to podszywka,
    sam to napisałem.
    Omego i hope,mogłybyście usunąć moje wilki?
    proszę z całego serca.

    Dante i Shukaku z WNN~~.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłeś to bo twoja dziewczyna się zabiła...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłem co mogłem.
    Teraz jedynie co mi potrzeba to samotności.
    Zbyt chwyta mnie to wszystko.
    Dzięki za zrozumienie.

    OdpowiedzUsuń

Test