niedziela, 5 maja 2013

Od Moon


Życie tak szybko upływa zaledwie Lia i Seitti się urodzili a już zakładają własne rodziny. Leżałam teraz na klifie i patrzyłam gdzieś daleko na morze. Tak bardzo brakuje mi tych dni w których byłam im bardzo potrzebna. Westchnęłam głęboko, wiał mocny wiatr i przewiewał moją sierść. W powietrzu wyczułam zapach mojego ukochanego. Położył się obok mnie i przytulił. Wtuliłam się w jego sierść i cieszyłam się tą chwilą. Kieł patrzył na mnie swoimi pięknymi oczami.
-brakuje mi tego
-czego dokładnie?
-nasze dzieci już wyrosły, są dorosłe i nas nie potrzebują już.
-tak mi też tego brakuje ale nie martw się oni nie zrezygnowali z nas zawsze będziemy ich rodzicami i będziemy im pomagać jeszcze nie raz
-wiem kochany jesteś
Wilk pocałował mnie czule i przytulił. Razem siedzieliśmy na klifie ja z moim ukochanym.Wtuliłam się głęboko w jego sierść i zasnęłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test