wtorek, 30 października 2012

Od Victori i Kelly


Szłyśmy lasem i gadałyśmy o różnych sprawach ,między innymi o wataszy..
-Ej a nie wiesz gdzie jest Oskar?-spytałam się Kelly
-Nie.. nie widziałam go od rana jak byliśmy nad jeziorem-powiedziała Kelly
-Hmmm... poszukajmy go może?Martwie się trochę o niego wiesz jaki on jest..-powiedziałam spuszczając głowę
-Wiem,wiem... Okay poszukajmy go-powiedziała
-Więc zawracajmy ,a nie wgłąb lasu idziemy
Zawróciłyśmy do watahy.Spotkałyśmy po drodze Shade.
-Siemka ,nie widziałaś Oskara?-spytała Kelly
-Niee... A coś się stało?-spytała patrząc na nas Shade
-Nic chyba się nie stało tylko go nie widziałyśmy od rana
-Hmm... Nie wiem gdzie może być-powiedziała zakłopotana
-Spytajcie się może kogoś innego-dodała
-Okay ,dzięki -powiedziałam
-Spoko nie dziękuj
-To pa do kiedy indziej
-Pa..-powiedziała znikając w lesie
Doszłyśmy do watahy po 10 minutach.
-Ej Kelly ja ide do jaskini.Będe puźniej..Pa-powiedziała powoli odchodząc
-Ale czemu mnie zostawiasz? Czemu idziesz?-spytałam
-Musze pa
-Pa..
Poszłam dalej szukać Oskara.Z daleka zobaczyłam Iki.
-Siemka Iki!-krzyknęłam podbiegając do niej.
-Hej-powiedziała z uśmiechem
-Nie widziałaś Oskara?

(c.d  Iki ;3 )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test