wtorek, 30 października 2012

Od Black i Muzego i White


Szłam w śnieżyce coś ciągnęło mnie do jednego miejsca.Ale co?Podążałam w stronę tego miejsca.Lecz osłabłam położyłam się pod dziwnym krzakiem.W końcu zasnęłam.
Obudziłam się na łące w lato.słońce grzało ptaki śpiewały.
-Trafiłam do Raju.
Było pełno zwierzyny.Jest tu cudownie.Nie che z tond iść chce zostać na zawsze.Ale co z Muzym.Nie mogę go zostawić był sam be zemnie i jeszcze blue i inni ja ich lubię.Otrząsłam się i poszłam poszukać czegoś do jedzenia byłam okropnie głodna.Udało mi się upolować jelenia.Był pyszny.W końcu zasnęłam na długo


* * * * * * * * * * * * * *
Tymczasem u Muzy.....
Gdzie jest ta black nie ma jej już od godziny.Miała mi pomódz wymyśleć nowy kawałek o księżycu. Wrrrrrr. Zawsze jej nie ma kiedy jest potrzebna - Powiedziałem ze złością.
Wstałem i poszedłem jej poszukać.Była okropna zamieć.Ruszyłem w tą stronę gdzie ona.
Black!! Black!! BLACK!!!! - Krzyczałem - Nie ma jej.
Zacząłem szukać jakiegoś schronienia.Znalazłem pod drzewem.
-Musze przeczekać zamieć - powiedziałem i poszedłem spać.


* * * * * * * * * * * * * * *


Obudziłam się byłam wypoczęta.Poszłam upolować kolejnego jelenia.
-Tu jest raj.Jeśli to prawda nie chce wracać - powiedziałam sama do siebie.
Lecz moją uwagę pojmały myślę jak tu się znalazłam ostatnie co pamiętam była roślina.Coś mnie tknęło.
-To przez nią tu utknęłam.Pomocy!! POMOCY!! - Krzyczałam


* * * * * * * * * * * * * * * *

Obudziłem się w jaskini.A przy ognisku siedział samiec.
Jak się czujesz? - zapytał
Dobrze ale gdzie ja jestem i kim ty jesteś?
Jestem White i jesteś w mojej jaskini prawie zamarzłeś.
Chwila to ten White miałem brata który tak się nazywał.
A ja miałem brata który się nazywał Muzy
Ale ja jestem Muzy a ty jesteś moim bratem
A gdzie jest Black?!
Nie wiem zginała wczoraj wieczorem
Ale tu tu wszędzie rosną rośliny które usypiają.
Musimy ją ratować
Od razu wstałem i razem z White zaczęliśmy szukać.
Tu wskazał White i rzeczywiscie leżała tam Black.Wzięliśmy ją do jaskini naszej a White ja uzdrowił
White czy chcesz zamieszkać z nami i dołączyć do watahy?
Mogę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test