piątek, 22 marca 2013

Od Wolfena

"Zombie"
Kolejne chroboty.Jak z bratem poszliśmy do lasu, ale po pewnym czasie zorientowaliśmy się że to nie jest las tylko stary cmentarz.Podszedłem do jednego z nagrobków aby odczytać datę..."213 rok".Poczułem niepokój.
-Ej, Teken może już pójdziemy....Teken?Teken.
-Buuu!-zwaliłem się ze strachu na ziemię.
-Ej to nie było miłe!Chodźmy już...
Teken zaczął skakać po nagrobkach.Kilka się przewróciło.Nagle z jednego wyszła ręka, a potem reszta ciała.Z innych nagrobków też wychodziły....zombi.Chwyciły Tekena. Próbowałem go ratować ale było za późno.Zombie pociągnęły go w głąb swoich siedlisk gdzie nie miałem odwagi wchodzić...

Wróciłem pędem do watachy i z trudem opowiedziałem wszystko alfom.
<Omega albo Hope dokończcie.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test