piątek, 8 marca 2013

Od Moon


Całe moje życie legło w gruzach.Kompletnie nie wiem co mam robić czuje jakby ktoś wbił mi potężny kołek w serce.Postanowiłam odejść na kilka dni z watahy potrzebuje ciszy i spokoju zostawiam wam kartkę w mojej jaskini z niej dowiecie się wszystkiego.
,,Odchodzę na jakiś czas,przepraszam was.Obiecuję że wrócę ale sama nie wiem kiedy.Niech ktoś czasem zobaczy co się dzieje z Lią i Seittim. Dziękuje wam że wspieraliście mnie w tych trudnych sytuacjach nie będę wyróżniała imion lecz te wilki wiedzą że chodzi o nie.Zwracam się teraz bezpośrednio do Kła kochanie wiem że nie chciałeś pewnie coś się musiało stać że tak na mnie nakrzyczałeś rozumiem i wybaczam lecz muszę to wszystko przemyśleć.Udam się na Antarktydę.Chcę tam odnaleźć pewną rzecz nie wiem czy mi się uda ale ona może mi pomóc.Mam nadzieję że ktoś przeczyta ten list. Jeszcze raz dziękuje i przepraszam. Do zobaczenia "
Wasza Moon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test