niedziela, 6 kwietnia 2014

Od Hope CD Od Ichigo

Byłam bardzo poddenerwowana . Jutro nasz wielki dzień.
*****
Położyłam Kaien'a spać. Zauważyłam że Ichi jeszcze nie śpi.
-Może się położysz ? Późno już...
-Ech...-mruknął wisząc nad swoimi pracami Ichigo.
-Ej... Co się stało?-usiadłam obok.
-Nic , po prostu jestem zmęczony.
Pocałowałam go w policzek.
-Odpocznij. Dobranoc.-szepnęłam i poszłam spać.
****
RANEK
****
Świeciło słońce , ptaki śpiewały. Zerwałam się z łóżka i pobiegłam czym prędzej się przygotować.
Pomagała mi w tym Omega.
-Nie stresujesz się?-spytała.
- Nie... No może troszeczkę. Bardzo mi zależy na tym żeby wszystko wyszło według planu.
-Zobaczysz , będzie dobrze.-Uścisnęła mnie.
-Ech.. Mam taką nadzieję...
<Ichi ?:* Przepraszam , że tak późno i krótko ale wiesz nauka :C Następne będzie dłuższe >

6 komentarzy:

  1. Wataha jeszcze działa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Jestem nową obserwatorką tego bloga i bardzo mi się podoba. Jak widać, jesteście bardzo kreatywne ;). Chciałam się tylko zapytać czy mogłabyś/-mógłbyś (sorki nie wiem kto to piszę, naprawdę jeszcze niezbyt ogarnęłam, wybaczcie za to) powiedzieć gdzie robicie te wilki, lub skąd pobieracie obrazy z nimi? I w ogóle skąd pobieracie wszystkie obraz? Straaaaasznie mi się podobają, a najbardziej chyba Wodospad Zakochanych Spojrzeń :) Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem i pozdrawiam!
    niezapomniane-wspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilki Hope sama rysuje. Reszta obrazów pewnie z deviantart.com

      Usuń
  3. Witam, jestem na tym blogu już od dość dawna. Zakochałam się w tej watasze się zaniepokoiło mnie to, że posty przestały się ukazywać. Mam pytanie, czy wataha będzie jeszcze działała?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem tego ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Test